Zwroty i reklamacje

Prawo do zwrotu:

Masz prawo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu [liczba] dni od daty otrzymania przesyłki.

Aby dokonać zwrotu, prosimy o:

  • Wypełnienie formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie internetowej.
  • Zapakowanie zwracanego towaru w oryginalne opakowanie.
  • Dołączenie do przesyłki paragonu lub faktury.
  • Nadanie przesyłki na adres:

ul. Rzeźnicza 2,
Bielsko-Biała 43-300

Koszt zwrotu ponosi kupujący.

Zwrot pieniędzy:

Zwrot pieniędzy za zwrócony towar nastąpi w ciągu [liczba] dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego została zrealizowana płatność.

Reklamacja:

Masz prawo złożyć reklamację towaru, jeżeli jest on wadliwy lub niezgodny z opisem. Reklamację można złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej.

Aby złożyć reklamację, prosimy o:

  • Wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej.
  • Opisanie wady lub niezgodności z opisem.
  • Zapakowanie wadliwego towaru w oryginalne opakowanie.
  • Dołączenie do przesyłki paragonu lub faktury.
  • Nadanie przesyłki na adres:

ul. Rzeźnicza 2,
Bielsko-Biała 43-300

Rozpatrzenie reklamacji:

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu [liczba] dni od otrzymania przesyłki reklamacyjnej. O wyniku reklamacji zostaniesz poinformowany pisemnie lub elektronicznie.

Dodatkowe informacje:

  • Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego.
  • W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.